Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik | Kurumsal İletişim ve PR Ajansı
Sürükle

Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik

image not found

Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik

“Hayatımız Maden 2 Çalıştayı” ile maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldı. İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB) organizatörlüğünde Maden ve Doğal Taş Sektörlerine yönelik olarak daha fazla katma değerin ülkemizde bırakılması, ihracatta sürdürülebilir küresel rekabet gücü artışının sağlanması, sektör sorunlarının ve çözüm önerilerinin değerlendirilmesi temel hedefleri doğrultusunda bir yol haritası oluşturulması amacıyla “Hayatımız Maden 2” sektör çalıştayı gerçekleştirildi. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı ve Ticaret Bakanlığı’nın öncülüğünde düzenlenen çalıştayda, "Dünya'da ve Türkiye'de Madencilik", "Maden Kanunu ve Bu Kanundaki Değişikliklerin Sektöre Etkileri", "Sürdürülebilir Madencilik" gibi sektörün geleceğine yönelik birçok önemli konu başlıkları ele alındı.

Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik
Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik
Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik Maden sektörünün sorun, hedef ve beklentileri masaya yatırıldığı “Hayatımız Maden 2 Çalıştayı”nın etkinlik ve basın iletişimi süreçlerini yönettik

Yıllar geçmesine rağmen heyecan ve azimleri ile sizi özel hissettiren, enerjisi asla bitmeyen, sizi takım oyununa sürükleyen, çok çalışan ve başarıyı kaçınılmaz hale getiren mükemmel bir ekibin İçerisinde olmak çok güzel. Başarıda büyük payları olan gizli kahramanlarımız.

Bambi Yatak Bambi Yatak

Eleman.net olarak hedef kitlemize güven verebilme potansiyeli en yüksek olan iletişim kanalının halkla ilişkiler olduğu bilincimizle yeni nesil iletişim ajansı olan Brandworks ile çalışmayı tercih ettik. Ajans seçimimizde referansları, kalifiye, işin uzmanı insan kaynakları, yaratıcılığı ve uzmanlığı etkili oldu. Kurumsal marka yönetimi, marka itibarımızı ve güven algımızı birlikte yukarılara taşıyacağımızı düşünüyoruz. Ajanstan daha çok yol arkadaşı, çözüm ortağımız olarak tanımlıyoruz.

Eleman.Net Eleman.Net

Sadece Pr değil 360 derece iletişimin yapıldığı ve her konu da iletişimin liderliğini üstlenen nadir ajanslardan...

Tezmaksan Tezmaksan

İşinizi kendi işi gibi görebilen,tecrübeyi ve geniş vizyonu ile hareket eden ender ajanslardan bir tanesi...

Nizolive Nizolive

Halkla ilişkiler dünyası hakkında büyük bilgiye sahipler ve her zaman müşterileri için bunun nasıl işe yarayacağı konusunda harika fikirleri var. Otomasyon sektöründe yüksek düzeyde görünürlük ve farkındalığa ulaşmamızı sağlayan Brandworks, profesyonel kadrosu enerjik ve yardımsever olması ile de kesinlikle önerebileceğim bir ajans. Yıllar içerisinde oldukça güzel sonuçlar ürettik ve hep beraber gelişmeye devam ediyoruz. Kendini işine ve başarımıza adamış, profesyonel bir ekip.

Fanuc Fanuc

Hadi İletişimde Olalım!