KRİZ İLETİŞİMİ

Özellikle dijital medyanın yoğun kullanımı ve geniş etki alanı nedeniyle aniden krize dönüşebilen sorunların, ilmek ilmek dokunmuş bir kurumsal kimliğe zarar vermesiyle sık karşılaşıyoruz. İşletmenizin bünyesi ve işi dolayısıyla oluşan etkileşim sahası çerçevesinde olası kriz kaynaklarını belirliyor, çeşitli kriz senaryolarına izlenecek tutumu ve bütünsel çözüm önerilerini geliştiriyor, kurumsal kimliğinizi üst düzeyde korumanıza destek veriyoruz.


• Olası Kriz Kaynaklarının Belirlenmesi
• Kriz Senaryoları ve Uygun Çözüm Önerileri Geliştirilmesi
• Kriz İletişimi Eğitimi
• Kriz Sürecinde İç İletişim Politikaları
• Krizde Medya Planlama, İzleme ve Müdahale