MARKA İŞLERİ

EXPOMED SAĞLIK FUARI TÜYAP FUAR VE KONGRE MERKEZİ’NDE GERÇEKLEŞTİ

Sağlık endüstrisinin tüm bileşenleri EXPOMED’de bir araya geldi

Avrasya Bölgesi’nin ve Türkiye’nin en büyük medikal fuarı olan EXPOMED, 30 Mart Perşembe günü 24. kez sektör profesyonellerine kapılarını açtı.  Sağlık Bakanlığı’nın desteğiyle TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen fuarda; nikotin bağımlılık testi, son teknoloji ile donatılmış hasta yatakları, ışınla fizyoterapi, dünyanın en küçük taşınabilir kalp-akciğer sistemi, entegre hastaneler ve son teknoloji ile hazırlanan yeni nesil ameliyathaneler yer aldı.

5 ülkenin Sağlık Bakanı EXPOMED’de PPP modelini masaya yatırdı

Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanı Recep Akdağ: Türkiye, sağlıkta dönüşüm programının ikinci dönemine başlıyor

Kırgızistan Sağlık Bakanı Talantbek Batraliev: 2002 yılından bugüne kadarki süreç, üstünde durulmuş bir stratejinin yansıması

Pakistan Punjab Eyaletinin Sağlık Bakanı Khawaja Salman Rafique: Çağın getirilerini sağlık sistemimize entegre ediyoruz

Bahreyn Sağlık Bakanı Faeqa Saeed Alsaleh: PPP modeliyle önemli projelere imza attık

Madagaskar Sağlık Bakanı Mamy Lalatiana Andriamanarivo: Sistemin ülkemizde uygulanabilirliğini yüksek olarak görüyoruz

REED TÜYAP, Sağlık Yönetimi ve Eğitimi Derneği (SAYED) ve Kamu ve Özel Ortaklığı Derneği işbirliğiyle düzenlenen ‘Şehir Hastaneleri, Sağlık Turizmi ve Kamu Özel İşbirliği’ konulu sempozyumun ikinci günü,  5 farklı ülkenin Sağlık Bakanına ev sahipliği yaptı. Dünyada ve Türkiye’de sağlık sektörünün geldiği noktayı değerlendiren bakanlar, Türkiye’deki Kamu-Özel işbirlikleri (PPP) modeliyle hayata geçirilen şehir hastanelerinin tüm detaylarını Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanı Recep Akdağ’dan dinledi.


Brandworks PR ajansı, Türkiye kurumsal iletişim danışmanlığı sektöründe, gerçekleştirdiği yaratıcı içerikler ve hizmetler ile kısa zamanda kendine iyi bir yer edinmiş, ulusal ve uluslararası alanda birçok markaya halkla ilişkiler danışmanlığı hizmeti vermektedir. Brandworks.com.tr, geleneksel ve dijital medya ilişkileri noktasında uzman ekibiyle çalışmakta, yaklaşık 50’den fazla sektöre aynı anda hizmet vermektedir. Geleneksel ve dijital medya süreçlerinin yanı sıra, itibar yönetimi ile müşterilerinin hedef kitleleri karşısında olumlu algılanmasını artırmak, tüketiciyle duygusal bağ kurmak ve sürdürülebilir olarak tercih edilen ve sektöründe söz sahibi marka olma yolunda çalışmalar gerçekleştirmektedir. Brandworks PR ajansı, markaların PR etkinlikleri ve organizasyonlarına nasıl çok daha fazla değer katabileceklerine odaklanarak onlarla her daim dirsek temasında çalışmalar yürütmektedir. İtibarın en önemli bileşenlerinden olan sosyal sorumluluk projeleri hazırlayarak, markaların bu alanda nasıl hareket etmeleri gerekliliğinden, sosyal medya hesap yönetimi ve influencer iş birlikleri de gerçekleştirmektedir. Markaların dışarıya açılan yüzü olan kurumsal kimlik, görsel kimlik ve kreatif iş süreçlerinde de yer alan Brandworks PR ajansı, kurumsal dergi yayıncılığı üzerine de çalışmalarda bulunmaktadır.