MARKA İŞLERİ

4. MOSDER TASARIM BULUŞMALARI GERÇEKLEŞTİ

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) tarafından bu yıl 17-18 Kasım 2016 tarihleri arasında dördüncü kez düzenlenen MOSDER Tasarım Buluşmaları, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen kentlerinden İstanbul’a gelen birçok tasarımcıya ev sahipliği yaptı. ‘Sektör Liderlerinden Tecrübe Paylaşımları’ adlı bir panele de ev sahipliği yapan buluşma kapsamında; tasarımın ve teknolojinin markalaşmaya etkisi masaya yatırıldı.

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) tarafından bu yıl 17-18 Kasım 2016 tarihleri arasında dördüncü kez düzenlenen MOSDER Tasarım Buluşmaları’nın ilk günü, Türkiye ve dünyanın önde gelen kentlerinden İstanbul’a gelen birçok tasarımcıyı aynı çatı altında buluşturdu. ‘Tasarımın önemi, markalaşma ve tasarımın markalaşmaya etkisi’ adlı bir panele de ev sahipliği yapan buluşma kapsamında ünlü İtalyan mimar ve tasarımcı Federico Delrosso,  günümüz tasarımcılarına; “Gelenekselliği çağdaş detaylarla harmanlayın” dedi.

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) tarafından bu yıl 12’incisi düzenlenen Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması’nın ödül töreni, 17 Kasım Perşembe günü The Grand Tarabya Otel’de gerçekleştirildi. Türkiye mobilya endüstrisinin tasarım kalitesini ve çağdaş Türkiye tasarımını desteklemek amacıyla düzenlenen yarışmaya; 36’yı aşkın üniversiteden toplam 257 proje arasında 18’i finale kalmaya hak kazanırken, 6 farklı kategorinin birincileri belirlendi.


Brandworks PR ajansı, Türkiye kurumsal iletişim danışmanlığı sektöründe, gerçekleştirdiği yaratıcı içerikler ve hizmetler ile kısa zamanda kendine iyi bir yer edinmiş, ulusal ve uluslararası alanda birçok markaya halkla ilişkiler danışmanlığı hizmeti vermektedir. Brandworks.com.tr, geleneksel ve dijital medya ilişkileri noktasında uzman ekibiyle çalışmakta, yaklaşık 50’den fazla sektöre aynı anda hizmet vermektedir. Geleneksel ve dijital medya süreçlerinin yanı sıra, itibar yönetimi ile müşterilerinin hedef kitleleri karşısında olumlu algılanmasını artırmak, tüketiciyle duygusal bağ kurmak ve sürdürülebilir olarak tercih edilen ve sektöründe söz sahibi marka olma yolunda çalışmalar gerçekleştirmektedir. Brandworks PR ajansı, markaların PR etkinlikleri ve organizasyonlarına nasıl çok daha fazla değer katabileceklerine odaklanarak onlarla her daim dirsek temasında çalışmalar yürütmektedir. İtibarın en önemli bileşenlerinden olan sosyal sorumluluk projeleri hazırlayarak, markaların bu alanda nasıl hareket etmeleri gerekliliğinden, sosyal medya hesap yönetimi ve influencer iş birlikleri de gerçekleştirmektedir. Markaların dışarıya açılan yüzü olan kurumsal kimlik, görsel kimlik ve kreatif iş süreçlerinde de yer alan Brandworks PR ajansı, kurumsal dergi yayıncılığı üzerine de çalışmalarda bulunmaktadır.