MARKA İŞLERİ

LEGRAND TÜRKİYE YENİ ÜRÜNLERİNİ BASINA TANITTI

Sürdürülebilir büyüme stratejisi benimseyen ve globalde 5.5 milyar Euro’luk bir ciroya sahip olan Legrand Grubu, Türkiye pazarında da büyüyor. 2017 yılını geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 25’lik bir büyümeyle kapatan Legrand Grup Türkiye ise 2018 yılına 4 markada farklı ürün gruplarıyla merhaba diyerek büyümesini sürdürülebilir kılma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Bu büyüme stratejisinin tüm detaylarını 8 Şubat 2018 Perşembe günü Ortaköy Radisson Blue’da gerçekleştirilen basın lansmanında kamuoyuna açıklayan Legrand Grup Ülke Pazarlama Direktörü Özgür Sarıoğlu, markanın gelecek vizyonunu da paylaştı.